Wp Header Logo 731.png

آیا در وردپرس تازه وارد هستید؟ این راهنمای کاربر پسند وردپرس برای کمک به شما در تسلط بر اصول اولیه و ایجاد یک وب سایت عالی، بدون توجه به تجربه قبلی شما ساخته شده است. ما شما را در هر مرحله از فرایند راهنمایی خواهیم کرد؛ از انتخاب نام دامنه و ارائه دهنده هاست گرفته تا شخصی سازی سایت و افزایش بازدید آن در موتور های جستجو. پس از مطالعه این آموزش کامل وردپرس ، درک جامعی از عناصر اساسی یک وب سایت وردپرس خواهید داشت.

شروع کار با وردپرس

آموزش کامل وردپرس

اگر می ‌پرسید چرا وردپرس باید انتخاب شما در بین پلتفرم ‌های مختلف وب ‌سایت باشد، در مسیر درستی قرار گرفته ‌اید. بیایید برخی از مزایای کلیدی را که وردپرس را از رقبای خود متمایز می کند، بررسی کنیم.

مالکیت محتوا: انتخاب WordPress.org به معنای پذیرش یک پلتفرم منبع باز است. این به شما مالکیت و اختیار کامل بر محتوای را می دهد. در صورت نیاز به تغییر ارائه دهندگان هاست، می توانید به راحتی وب سایت و محتوای خود را انتقال دهید.

همه کاره و قابل تنظیم: وردپرس مجموعه ای از تم ها و افزونه ها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وب سایتی ایجاد کنید که سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند. با گزینه‌ های متعددی که در اختیار دارید، می ‌توانید طراحی و کارایی ایدئالی را برای سایت خود بیابید.

ایده آل برای مبتدیان: حتی اگر به ساخت وب سایت حرفه ای نیستید، وردپرس روند شروع را ساده می کند. رابط کاربر پسند و پشتیبانی، درک اصول اولیه و ایجاد یک وب سایت با ظاهری جذاب را برای مبتدیان آسان می کند.

قابلیت های طراحی گسترده با المنتور: ترکیب المنتور و وردپرس یک ترکیب برنده است. پلاگین کاربرپسند Elementor به شما این امکان را می دهد که حتی بدون تخصص برنامه نویسی، وب سایت های خوبی را طراحی کنید. علاوه بر این، راه حل جامع Elementor Hosting فرایند ایجاد وب سایت را ساده می کند و به مبتدیان این امکان را می دهد تا وب سایت های خود را به راحتی راه اندازی و نگهداری کنند.

جامعه بزرگ کاربران: با وردپرس که 43 درصد از اینترنت را تامین می کند، هرگز در طراحی سایت وردپرس خود تنها نخواهید بود. یک جامعه فعال از کاربران، توسعه دهندگان و کارشناسان وردپرس به راحتی برای ارائه راهنمایی، راهنمایی و کمک در دسترس است.

ساخت وب سایت با وردپرس چقدر هزینه خواهد داشت؟

ساخت وب سایت با وردپرس

زمانی که نوبت به تعیین هزینه ساخت سایت وردپرسی می رسد، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. در حالی که نرم افزار اصلی رایگان است، مواردی مانند ثبت دامنه، میزبانی وب و مضامین و افزونه های خاص هزینه جدایی دارند.

Elementor Hosting با ارائه یک بسته جامع که فرایند ساخت یک سایت وردپرس را ساده می کند، راه حلی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این امر نیاز به خرید ابزار ها و خدمات مختلف به صورت جداگانه را از بین می برد.

با انتخاب میزبانی Elementor، کاربران به یک صفحه ساز قوی، مجموعه گسترده ای از قالب ها و طیف وسیعی از ویژگی هایی که ایجاد وب سایت را ساده می کند دسترسی پیدا می کنند.

قبل از شروع ساخت سایت با وردپرس چه مواردی لازم داریم؟

ایجاد وب سایت

در فرایند آموزش کامل وردپرس قبل از آغاز ایجاد وب سایت خود، چند مورد ضروری وجود دارد که باید داشته باشید. در این بخش، دو عنصر ضروری را مورد بحث قرار خواهیم داد: نام دامنه و میزبانی وب. بیایید هر یک از اینها را بررسی کنیم، تا بدانید که چه چیزی را جست و جو کنید و چگونه شروع کنید.

نام دامنه شما آدرس وب سایت شما در اینترنت است. دامنه چیزی است که افراد برای دسترسی به سایت شما وارد مرورگر خود می کنند. انتخاب نام دامنه مناسب بسیار مهم است؛ زیرا نشان دهنده هویت آنلاین شماست و می تواند بر موفقیت وب سایت تاثیر بگذارد.

در ادامه چند پیشنهاد برای انتخاب نام دامنه ایدئال وجود دارد:

یک نام کوتاه و به یاد ماندنی انتخاب کنید: برای نام دامنه ای تلاش کنید که به خاطر آوردن و تایپ آن آسان باشد. هرچه کوتاه تر و ساده تر باشد، کشف و به اشتراک گذاری وب سایت شما برای افراد ساده تر خواهد بود.

کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید: در صورت امکان، کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه یا حرفه خود را بگنجانید. این کار می تواند به روشن شدن هدف وب سایت شما کمک کند.

پسوند مناسب را انتخاب کنید: اگرچه .com محبوب ترین دامنه است، اما تعداد زیادی افزونه دیگر مانند .net، .org یا حتی موارد خاص هم وجود دارند. پسوندی را انتخاب کنید که با هدف وب سایت شما مطابقت دارد. اگر در حال حاضر برای خرید دامنه آماده نیستید، اکثر ارائه دهندگان هاست در حین ساخت سایت به شما یک نام دامنه موقت و رایگان ارائه می دهند.

میزبانی وب سرویسی است که فایل های وب سایت شما را ذخیره می کند و آن ها را در اینترنت، در دسترس افراد قرار می دهد. انواع مختلفی از میزبانی وب وجود دارد، اما به عنوان یک تازه کار، باید روی یافتن یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب معتبر و کاربر پسند تمرکز کنید.

در انتخاب میزبان باید موضوع میزبانی اشتراکی را هم به یاد داشته باشید. در حالی که میزبانی مشترک اغلب مقرون به صرفه ترین گزینه است، ممکن است هزینه های پنهانی را شامل شود و برای کسانی که تخصصی ندارند چالش برانگیز باشد. ممکن است با مشکلاتی مانند منابع محدود، عملکرد ضعیف وب سایت و کاهش امنیت مواجه شوید.

جمع بندی

در طول آموزش کامل وردپرس ، پیشرفت قابل توجهی در کسب دانش ساخت یک وب سایت وردپرس از پایه، متناسب با نیاز های خاص سایت بیان کردیم. کار با وردپرس مزایای مختلفی مثل قابل تنظیم بودن، ایدئال بودن برای تازه کار ها، قابلیت های طراحی خاص و داشتن یک جامعه بزرگ را دارد که کار با آن را برای کاربران بسیار ساده و لذت بخش می کند. انتخاب دامنه مناسب و میزبان وب هم از موارد ضروری در ساخت سایت با وردپرس است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje