Fotojet2077638495661089460050

شرکت رولزرویس اخیرا یک سری جدید با سه ساختار برای چین معرفی کرده است، که Spirit of Expression نام دارند. یکی از این ویژگی‌های بارز این دسته، تایرهای دور سفید است.

رولزرویس اشاره کرده که این سه مدل، اولین خودروهای سفارشی هستند که از طریق دفتر ویژه شرکت در شانگهای، سفارش داده شده‌اند. هرکدام از این رولزرویس‌های منحصربه‌فرد، برای یک مشتری در چین ساخته شده‌اند؛ اما قبل از تحویل، در نمایشگاه خودرو پکن نمایش داده می‌شوند.

مشخصات گوست Expressionism

این رولزرویس، از مدل گوست لوندر بوده و نام مستعار Expressionism دارد. رنگ بدنه آن، آبی Boraclay است که به جزیره بوراکلی در فیلیپین اشاره دارد. رولزرویس گفته که این رنگ‌های منحصربه‌فرد، از فرآیند غروب خورشید تا هوای گرگ و میش الهام گرفته‌اند و دقیقا زمانی است که آسمان و دریای Sulu یکسان دیده می‌شوند.

این محصول ویژه، بر رینگ‌های ۲۱ اینچی سوار شده و روی تایرهای آن یک نوار باریک سفید دیده می‌شود. البته این تایرها، مشابه تایرهای دور سفید مشهور دهه ۱۹۵۰ میلادی نیستند، اما برای یک خودروی مدرن، کاملا متفاوت و قابل توجه است.

فضای داخل خودرو از دو رنگ مشکی و سبز لایم تشکیل شده است. می‌توانید دوخت‌های داخل کابین را بشمارید؛ رولزرویس می‌گوید که روی چهار در این مدل گوست، تعداد ۱۰۴,۲۶۸ دوخت ایجاد شده است.

مشخصات اسپکتر Escapism

رنگ‌های بیش‌تری را می‌توان در Escapism یافت. یک مدل دو رنگ با رنگ‌های نارنجی و خاکستری نیز وجود دارد. در واقع این رنگ، یک شاخه از رنگ قرمز با نام لانتانا محسوب می‌شود. لانتانا یک گل قرمز است که در آمریکای جنوبی یافت می‌شود.

در این نسخه، تایرهای دور سفید دیده نمی‌شوند؛ اما خودرو بر رینگ‌های ۲۳ اینچی هفت پره سوار شده است. همانند گوست در کابین این مدل نیز رنگ‌های خاصی دیده می‌شوند، مانند ترکیب خاکستری و بنفش که نمونه اصلی هستند.  علاوه بر آن، دوخت‌های نارنجی نیز برای ایجاد کنتراست وجود دارد.  رولزرویس می‌گوید که ۹۶۰ چراغ فیبرنوری در سقف کهکشانی آن وجود دارد.

مشخصات فانتوم Magnetism

آخرین مدل در این نسخه‌های ویژه سه‌گانه، Magnetism نام دارد. این نسخه در واقع یک فانتوم است که رنگ خاکستری-آبی با نام Cala Luna Sand دارد. رنگ سقف آن نیز آبی Kabira است. در کابین این خودرو نیز بیش از هزار چراغ در سقف و بیش از ۴۳ هزار دوخت وجود دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje