Wp Header Logo 531.png

به گزارش پرشین خودرو، در بخشنامه پیش فروش عادی خودرو لاماری ایما(بهمن ۱۴۰۲) ویژه متقاضیان طرح عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آمده است:

هموطن گرامی و نمایندگی های مجاز شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور

به استحضار متقاضیان و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودرو های داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام کند.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می آید برای تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ تا پایان روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودرو لاماری و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام کنند.

بخشنامه پیش فروش عادی خودرو لاماری ایما

همچنین سایر متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی” نسبت به استعالم و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

برای دریافت بخشنامه پیش فروش عادی خودرو لاماری ایما(بهمن ۱۴۰۲) ویژه متقاضیان طرح عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلیک کنید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje