Wp Header Logo 883.png

ماهیندرا محصولی بنام تار (Thar) را در سبد تولیدات خود دارد که بسیار شبیه به جیپ رنگلر طراحی و ساخته شده. در واقع می‌شود این محصول ماهیندرا را جیپ های‌کُپی هندی، یا جیپ مناطق محروم نیز نامید. به‌تازگی ماهیندرا نسخه جدیدی بنام Earth Edition برپایه این محصول خود عرضه کرده که مجهزترین و گران‌ترین برداشت از Thar به حساب می‌آید.

ماهیندرا Thar Earth Edition؛ نسخه خاص یک جیپ های‌کُپی هندی!

این نسخه جدید ماهیندرا تار در مدل مجهز به موتور ۲.۰ لیتری بنزینی که ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد، ۱۸.۵۷۳ دلار قیمت‌گذاری شده. مدل مجهز به موتور ۲.۲ لیتری دیزل ۱۳۰ اسب‌بخاری آن نیز برچسب قیمت ۲۱.۲۲۷ دلاری در هند دارد. لازم به ذکر است که در نسخه Earth Edition، هر دو پیشرانه، بصورت استاندارد محرک چهار چرخ ماهیندرا تار هستند. گیربکس اما هم می‌تواند از نوع دستی باشد، و هم از نوع اتومات.

ماهیندرا Thar Earth Edition؛ نسخه خاص یک جیپ های‌کُپی هندی!

ماهیندار تار اِرث ادیشن تنها با رنگ بدنه شِنی مات موسوم به Desert Fury عرضه می‌شود و یک سری جزئیات گرافیکی به رنگ سیاه بر روی بدنه دارد. همین ترکیب رنگ، برای جلوپنجره نیز استفاده شده و رینگ‌ها، از نوع ۱۸ اینچی آلیاژی پوشش یافته با تایرهای آفرود هستند. در فضای داخلی این نسخه، شاهد استفاده از پوشش چرم دو رنگ بِژ-سیاه برای صندلی ها از جنس چرم مصنوعی هستیم که به واسطه بادخور بودن، حس دانه های شن را تداعی می‌کند. حتی طرحی شبیه به شن های روان بر روی پشت‌سری صندلی های جلو کار شده. و همسو با این جزئیات، قاب دریچه های تهویه و بخش تزئینی غربیلک فرمان نیز به رنگ شنی مات هستند.

ماهیندرا Thar Earth Edition؛ نسخه خاص یک جیپ های‌کُپی هندی!

در کنار این موارد، ماهیندرا نسخه Earth Edition تار را با پلاک مخصوصی که در منتهی‌الیه سمت چپ داشبورد جانمایی شده، عرضه می‌کند تا تاکید بیشتر داشته باشد روی خاص بودن این سری از SUV آفرود خود.

انتهای پیام

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje