Wp Header Logo 78.png


تنها 13.9 ثانیه زمان مورد نیاز برای باز شدن سقف پارچه‌ای مازراتی گرن کابریو تروفئو 2025 است.

به گزارش مجله ماشین، نسخه کانورتیبل مازراتی گرن توریسمو بالاخره آمد. این زیبای ایتالیایی که مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵ نام دارد، تابستان امسال با بسته سخت افزاری Trofeo در دسترس خواهد بود و تنها ۱۳.۹ ثانیه زمان مورد نیاز برای باز شدن سقف پارچه ای این خودرو است.

هنگامی که سقف باز است، بسته شدن آن به زمان کمی بیشتر یعنی ۱۴.۱ ثانیه نیاز دارد و هر دو عملیات را می توان تا سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت انجام داد. ۶ رنگ مختلف برای نمای بیرونی وجود دارد. برخلاف سایر تولیدکنندگان که گزینه‌های رنگی بسیار محدودی را ارائه می‌دهند، مازراتی رنگ‌های مختلفی را در سقف پارچه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد.

مازراتی گرن کابریو تروفئو 2025
نمای جانبی مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵

به لطف ویژگی استاندارد ۳ سطحی «گردن دمیدن» در صندلی‌های جلو و مسدودکننده باد در پشت صندلی‌های جلو، تلاطم داخل خودرو را می‌توان به حداقل رساند، اما ممکن است بر روی صندلی‌های عقب تأثیر منفی بگذارد.

مشخصات فنی مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵

مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵  که زیرساخت مکانیکی سقف ثابت خود را دارد، به لطف موتور ۳ لیتری V6 خود ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. این نیرو از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود. از آنجایی که نسخه کانورتیبل تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر است، داده‌های عملکرد آن کمی پایین‌تر است. با تکمیل شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۳.۶ ثانیه، مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵ تنها ۵ کیلومتر در ساعت از برادر خود کندتر است. همچنین حداکثر سرعت این خودرو ۳۱۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

فضای داخل مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵

مدل جدید که دقیقاً طراحی مشابه گرن توریسمو در فضای داخلی دارد، دارای یک صفحه ابزار ۱۲.۲ اینچی و یک صفحه نمایش چند رسانه ای ۱۲.۳ اینچی است و همچنین یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی اضافی در کنسول جلو قرار داده شده است.

مازراتی گرن کابریو تروفئو 2025
کابین مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵

قیمت مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵

مازراتی ابتدا گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵ را در سطح تریم تروفئو عرضه خواهد کرد. اگرچه هنوز قیمت آن اعلام نشده است، اما با توجه به قیمت اولیه GranTurismo Trofeo از ۱۹۰ هزار دلار، می توان انتظار داشت که قیمتی معادل ۲۰۰ هزار دلار داشته باشیم.

گالری تصاویر مازراتی گرن کابریو تروفئو ۲۰۲۵